8 Ekim 2015 Perşembe

Essence Yeni Koleksiyon İncelemesi ve Favori Essence Ürünlerim

Herkese ekim ayının ilk postundan merhaba! Bugün ki yazımızda size ürünlerini oldukça sevdiğimiz, fiyat ve performans konusunda oldukça başarılı bulduğumuz essence markasından bahsetmek istiyoruz.Bildiğiniz gibi essence yeni koleksiyonu yakın tarihlerde ülkemize geldi.Hala çoğu şubeye yeni koleksiyon gelmemiş olsa da size fikir olması açısından aldığımız ürünleri sizlerle paylaşmak istedik.



Ürün Fiyatı:5.50₺.

Koleksiyonda ilk dikkatimi çeken ürün göz kalemleri oldu.Bu konuya açıklık getirmem gerekirse uzun süredir bana yük olan eyelinerı kullanmayı bıraktım.Onun yerine daha pratik olan sür çık ve kalıcığı gün içinde yüksek olan göz kalemi arayışındayken bu ürün benim için hazine değeri taşıyordu.İlk izlenimime gelirsek eğer vaad ettiği gibi gün içinde akma yapmadı.Oldukça başarılı bulduğum göz kaleminin diğerlerinide denemeyi düşünüyorum:)



Ürün fiyatı:4₺ civarı.
Yeni koleksiyon ürünlerinden diğer tercihim ise dudak kalemleri oldu.Fazla renginin gelmemesi nedeniyle sadece iki rengini deneyimleyebildim.Ben normalde dudak kalemlerini ruj olarakta kullanmayı oldukça seviyorum.06 satin mauve rengine tek kelimeyle bayıldımm!


Ürün fiyatı:8₺ civarı.

Yeni koleksiyonda en sevdiğim ürünlerden biride kaş jeli oldu.Bu üründen önce wet in wild'n toz halindeki kaş kitini kullanıyordum.Açıkcası bu ürün bana çoktan onu unutturdu diyebilirim.Kaşlarım açık bir kahve tonu olduğu için wet in wild kaş kitindeki en açık renk bile bana koyu gelmekteydi.Essence'n kaş jeli 
ise daha doğal durmakla beraber sabitlemesinide oldukça başarılı bulduğum bir ürün oldu.




Ürün fiyatı:7.25₺.

Yeni koleksiyonda sanırım en içimin ısınmadığı ve diğer serilere göre daha başarısız bulduğum ürün ise essence'n yeni rujları oldu.Bunun sebebi ise benim mat bitişli ve ilk sürüşte vaad ettiği rengi veren rujlardan hoşlanmam.Bu ürün ise benim için daha çok lipbalm kategorisine girmekte.Daha hafif yapılı ve parlatıcı işlevi görmekte.Bende bu yüzden bütün rujlar arasından en fazla renk veren ruju seçtim.

Benim daha önceki serilerden severek kullandığım ve başarılı bulduğum rujlar ise:



Aşağıdan yukarıya numaraları
Ürün fiyatı: 8.90₺.



Ürün indirimli fiyatı:4₺.

Essence markasından severek kullandığım bir diğer ürün ise aydınlatıcısı olan 'i soo glow'.Ben bu ürünün süngerle uygulanmış halini oldukça doğal ve başarılı buluyorum.Toz ürünlere nazaran kalıcılığı gün içinde daha fazla.


Ürün fiyatı:12.90₺

Essence markasından son favori ürünüm ise hayatımın maskarası diyebileceğim kadar çok sevdiğim lash princess maskarası.Hergün istisnasız kullandığım bu maskara kirpiklerimi birbirinden ayırıp aynı zamanda oldukça uzatıyor.Topaklanma yapmıyor.Bir kaç kat sürümde ise ben istediğim görünümü elde edebiliyorum.Eğer bir maskara arayışında iseniz mutlaka şans vermenizi öneririm:)

Benim yeni koleksiyondan tercihlerim ve essence markasından daha önce kullanıp memnun kaldığım ürünler böyleydi.Ürünleri gratis ve rossmanlarda bulabilirsiniz.
Sevgiler.














5 yorum:

  1. Canım güzel yazı olmuş bende o göz kalemlerini çok merak ediyordum bordo renge bayıldım 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim sana fikir verebildiysem ne mutlu bana:) Bende en cok bordoyu sevdim:)

      Sil
    2. Memnunsun yani bende alayım 😊

      Sil
    3. Memnun kaldim bebegim kaliciligi rengi oldukca basarili:)

      Sil
  2. Canım güzel yazı olmuş bende o göz kalemlerini çok merak ediyordum bordo renge bayıldım 👍

    YanıtlaSil