21 Ekim 2015 Çarşamba

Golden Rose Velvet Matte Lipstick Serisi


Herkese merhaba! Bugün sizelere golden rose velvet serisindeki severek kullandığım rujlarından bahsetmek istiyorum.Öncelikle serinin renk skalasından bahsetmek gerekirse oldukça fazla olduğunu söyleyebilirim.Son eklenen üç rujla birlikte seride tam otuz renk bulunmakta.Serinin en güzel özelliklerinden biri ise fiyatlarının oldukça uygun olması ve bir çok pahalı markanın rujuna muadil olarak gösterilmeleri.




Beni bu seride hayal kırıklığına uğratan tek şey malesef ki ürün ambalajları oldu.Aman diyim sakın benim gibi koruma jelatinini açarken acele etmeyin.Anlam veremediğim bir biçimde bütün rujlarım kapakları kapalıyken açılmış ve uçları bozulmuştu.Yani anlayacağınız kullanım aşamasında oldukça dikkat gerektiren bir ambalaj sistemi var.





Seriden benim tercih ettiğim renkler ise 14-16-20-25-27-29 oldu.Daha çok serinin öne çıkan renklerinden edindiğimi söyleyebilirim.Serinin her renk tonundan elimin altında bulunmasını istedim.



Swacthları;



Rujların dudaktaki duruşu ile kolumdaki swacthlarının hemen hemen aynı olduğunu söylemekte fayda görüyorum.Uygulanmasını ise mat likit rujlara göre ben daha kolay buldum.Renk verme ve bitiş konusunda oldukça başarılılar.Gün içinde ise bir şeyler yiyip içmediğiniz sürece sürekli tazelemeye gerek yok.Kalıcıklarıda oldukça başarılı.
İndirimli ürün fiyatı;10.90₺

Benim şuan için elimde bulunan golden rose velvet rujlarım bunlar.En kısa sürede serideki diğer renkleride deneyimlemek istiyorum:) Eğer mat bitişli bir ruj arayışındaysanız bu seriye bakmanızı öneririm.

Sevgilerimle..




2 yorum:

  1. Merhaba :) 29 numaradan memnun musunuz ?

    YanıtlaSil
  2. Harika bi seri ben en çok 16 numarasını beğeniyorum ve uzun zamandır kullanıyorum

    YanıtlaSil