20 Ekim 2015 Salı

Bakım Alışverişi (Dirty Works,Neutrogena,Quick Fix Facials,Golden rose,Essence,Pastel)

Herkese merhaba! Geçtiğimiz günlerde gratislerde renkli kozmetik ve yüz bakım ürünlerinde 2.ürüne %70 indirim vardı.Bende hazır indirimi yakalamışken ihtiyaç alışverişimi sizlerle paylaşmak istedim.Aslında bu indirimden sizlere daha önce bahsetmek istiyordum ama bu sıralar yoğun olduğum için malesef biraz geçe kaldı.Açıkçası birazda ürünleri deneyimlemek istedim.Bu indirimi daha çok belirttiğim gibi ihtiyaçlarım için kullandım.

İlk olarak artık 20li yaşlarda olduğum için göz çevresi bakımıma dikkat etmek gerektiğini düşünüyorum.Bu yüzden uzun süredir methini oldukça duyduğum Dirty Works'n göz kremini denemek istedim.Üründen bahsetmek gerekirse tüp şeklinde olan ürün her ne kadar az gözüksede oldukça bereketli.Az bir miktarını iki parmakla ısıttıktan sonra pıt pıt hareketlerle göz çevresine yediriyorum.Ürünün ambalajında göz şişkinliğine iyi geldiği yazıyor.Deneyimlerime göre gerçekten geç uyuduğum günlerde göz altlarımdaki çizgi ve şişkinleri gerçekten iyi geldiğini hissettim.Ürün shea yağı ve e vitamini içeriyor.Uygulanması ise günde iki kere gece ve sabah yapılmakta.

İndirimsiz ürün fiyatı 19.99₺.
İndirimle ise iki ürüne toplam 25₺ verdim.


Aldığım diğer bir ürün ise yüze bakımında oldukça başarılı bulduğum neutrogena'nın yağsız yüz nemlendiricisi oldu.Cildim son zamanlarda karmadan yağlıya dönük olduğu için sivilcelenmeye meyilli bir hal aldı.O yüzden bu ürünü tercih ettim.Ürünü yüzüme uyguladığımda ise gercektende vaad ettiği gibi gözeneklerimi tıkamadığını cildimin nefes alabildiğini gerçekten hissettim.Yüzümde yapış yapış bir his bırakmadı.Makyaj içinse uygun bir zemin oluşturduğunu söyleyebilirim.

Yine uzun süredir cildime uygun bir maske arayaşındaykende Quick Fix- Anti Blemish Mud maskesine şans vermek istedim.Bu aylarda nedense cildim oldukça sivilceye meyilli olduğu için yeşil renkli olan maskeyi aldım.Bu maske sivilce ve gözenek problemleri yaşayan karma ciltler için uygun.İçindeki ölü deniz çamuru cildin ürettiği yağı emiyor,Çay ağacı yağıysa sivilcelerden cildi arındırmaya yarıyor.Ben ürünü daha bir kere deneyimleyebildim.Kalın bir tabaka halinde uyguladıktan sonra nemli bir havluyla maskeyi temizledim.Ürünün haftada bir gün kullanılması öneriliyor.
Maskeyi ve neutrogena'nın nemlendiricisini indirimde toplam 22₺'ye aldım.

Hazır sonbahar aylarına girmişkende hiç kahverengi bir rujumun olmadığını farkettim.Golden rose'n yeni gördüğüm Matte Lipstick'ni aldım.Bu serinin renk skalası diğer mat serisine göre daha az olsada ben renklerini oldukça başarılı buldum.Bordo alt tonlu 01 numaralı kahverengi rengini bu aylarda severek kullanacağımı söyleyebilirim:)

Ürünün fiyatı 11₺ civarı.

Essence'ten transparan dudak kalemi aldım.Yeni dudak kalemi alışkanlığı kazanan biri olduğum için fazla dudak kalemim olmaması nedeniyle bu ürünü ben çok sevdim.Özellikle koyu renk rujları uygularken oldukça başarılı buldum.
Ürün fiyatı 4₺ civarı.

Essence'den aldığım diğer bir ürünse hergün oje sürenler için oldukça kurtarıcı bir ürün.Ben bir süredir ojesiz dolaşmadığım için tırnaklarım haliyle sararma oldu.Ne yaptıysam  geçiremediğim sarılığı bu ürünle oldukça azalttığımı söyleyebilirim.Ben bu ürünü renkli ojeleri sürmeden tırnağımın üzerine uyguluyorum.
Ürün fiyatı 5₺.

Sonbaharın gelişiyle rujlarda dahi koyu renklere elim gitsede renkli ojelerden asla vazgeçemiyorum.Bu alışverimde de oje konusunda oldukça başarılı bulduğum pastel markasının iki ojesini aldım.

Pastel 142.

Pastel 100.
Ürün fiyatı 3₺ civarı.

Benim ihtiyaç alışverişim böyleydi umarım sizlere fikir verebilmişimdir:)
Sevgilerimle..



2 yorum:

  1. sivilceleri kurutucu maskeyi bende dün yatarken kullandım, yıkadığımda yüzüm tahriş olmuş gibi kızardı ama meğersem işe yaradığı anlamına geliyormuş. herhangi bir tahriş yok, sıkıntı yok, aksine sabah uyandığımda sivilcelerimin kızarıklığı gitmişti ve küçülmüşlerdi :) umarım sizin de işinizi görmüştür, iyi günler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde yüzüm kızarmıştı inşallah işe yarar ikince kullanışım bu her seferinde daha çok kızartıyor

      Sil