11 Ekim 2015 Pazar

Sonbahar alışverişim (H&M,Koçtaş,Pull and Bear,Mango,Bambi,LCW,Tedi)


Herkese yeniden merhaba! Hali hazırda kışın ilk adımı olan sonbahara girmişken, bende dolabımı en sevdiğim renklere yeniden açtım:) Açıkçası bir çok kişinin yaz bittiği için üzüldüğü bugünlerde ben en sevdiğim toprak tonlarına,siyahlara,haki yeşiline kavuştuğum için bir hayli mutluyum.
Her sene olduğu gibi sonbahara girerken dolabıma bir kaç parça daha ekledim ve sizinle paylaşmak istedim.

İlk alışverişimi geçtiğimiz günlerde Sakarya-Serdivan Avmdeki H&M'den yaptım.Yakın zamanda alışveriş yapmayı düşünüyorsanız H&M'deki indirimi değerlendirmenizi öneririm.Ben aldığım parçaları uygun fiyatla aldım.

Mont:99.90₺.

Kazak:25₺.

Kazak:50₺.

Kazak:24.99₺.


T-shirt:12.50₺.
Kasada %50 indirimi vardı.

Bluz:20₺.

Fularlar:10₺-7₺.

Mango Alışverişim;
Taksim ve Kadıköy Mangodan yaptım.


Gömlek:22.99₺.


Kazak:12.99₺.

T-shirt:9.99₺.

Kazak:9.99₺.

Pull and Bear alışverişim;
Bursa Kent Meydanı Avm


Hırka:29.99₺.

Bambi Alışverişim;
Sakarya Agora Avm

Çanta:99.90₺.

LCW alışverişim;
Burda bir not düşmek isterim ki uzun zamandır aradığım botları Lcw'nin çocuk bölümünden buldum:)

Bot:69.90₺.

Yine uzun zamandır aradığım bir ara gözümü karartıp instagramdan hiç hakkı olmayan parayı ödeyip almayı düşündüğüm akirik makyaj düzenleyicilerini koçtaş ve tedi'de buldum.

Rujluk:Tedi 16.99₺.
Makyaj düzenleyici kutular:Koctas 29.90₺

Yakın zamanda odamı düzene soktuğum organizerlarım hakkındada bir post yazmayı ve size fikir verebilmeyi umuyorum:) 

Benim sonbahara giriş alışverişim böyleydi.Umarım beğenmişsinizdir.Herkese bu yağmurlu sonbahar günlerinde sevdikleriyle mutlu,huzurlu günler diliyorum.
Sevgiler.
















6 yorum:

  1. Ay ne güzel fiyatlar bunlar :)

    Güle güle kullanın hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha cok indirimlerden yararlanmaya calisiyorum canim sonucta mantikli alisveris onemli:) cok tesekkur ederiiim

      Sil
  2. Montunuzun şapkası var mı acaba? :)

    YanıtlaSil
  3. Ay ben sizi çok sevdim hem nerden aldığınızı hemde fiyatlar gayet uygun Sayenizde fikir edindim ve almaya karar verim :)

    YanıtlaSil