25 Eylül 2015 Cuma

Firmalardan Gelen Ürünler


Herkese merhaba! Bugün ki postta uzun süredir deneyimlediğimiz firmalardan gelen ürünler hakkındaki düşüncelerimizi sizinle paylaşmak istiyoruz.


Revox At kuyruğu şampuanı; İlk olarak şunu belirtmeliyim ki saçlarım işlem görmemiş fakat kuruturken bile kırılabilecek kadar ince telli ve oldukça sönük duran bir saç tipi.Bunun yanında oldukça çabuk yağlanan ve çok dökülen bir saçım var.Bu şampuanı deneyimlemeden önce yaklaşık bir kaç ay sürekli şampuan arayışında olduğum için bir çok şampuan denedim ve malesef bu nedenle saçlarım iyice cılızlaştı.Benim severek kullanacağım şampuanda aradığım en önemli özellikler ise saçlarımı olduğunca gür ve sağlıklı göstermesi.Revox şampuanı yaklaşık bir aydır kullanıyorum.İlk kullandığım zaman haftada üç kez saçlarımı yıkadım ve şunu söylemeliyim ki saçlarım normalden daha çok dökülmeye başladı.Bu durum beni korkutmasına rağmen internette okuduğum bir kaç yorum sonrasında şampuanı deneyimlemeye devam ettim.Ve bu şampuana şans verdiğim için kesinlikle pişman olmadığımı söyleyebilirim.Ürünü kullandığım ikinci hafta saçlarımın dökülmesi azalmaya başladı ve üçüncü haftada ise saçımı yıkama ihtiyacım haftada iki sefere indi.Kullandığım bir ayın sonunda saçım şampuana iyice alıştı.Saç dökülmesi yok denecek kadar azaldı ve yağlanma süresi oldukça uzadı.Saçlarıma verdiği volum ise beni en mutlu eden şey oldu diyebilirim.Kullanım sonrasında ise yakın çevremden aldığım 'Saçların baya gür gözküyor,saçına bir şey mi yaptırdın?' soruları ise cabası:) Bu şampuanla yoluma uzun bir süre daha devam etmeyi düşünüyorum.Eğer sizinde benim gibi şikayetleriniz varsa bu şampuana bir şans vermenizi öneririm.


Topicrem makyaj temizleme suyu ve nemlendirici:
Öncelikle şunu söylemeliyim ki uzun süre deneyimlemediğim bir ürünü size önermek bana çok etik gelmiyor.Cildim aşırı derecede hassas olduğu için önceki postlarımda belirttiğim gibi makyaj temizleme suyu olarak dermatoloğumun önerisi olan Bioderma h2o makyaj temizleme suyunu kullanıyorum.Bu yüzden bir kaç kez taşınması daha kolay olduğu için seyahatlerimde topicrem makyaj temizleme suyunu kullandım.Topicrem makyaj suyuda hassas ciltlere uygun olduğu için cildimde herhangi bir alerjik reaksiyona neden olmadı.Ama şunu söylemeliyim ki biodermanın cildimde bıraktığı temizleme hissini daha çok beğeniyorum.

Topicrem nemlendiriciye ise ilk ürünün tam tersi olarak yanımdan ayırmadığımı söylebilirim.Ürün hassas ciltlere uygun  o yüzden severek kullanıyorum. İnstagramda beni takip edenler ürün hakkındaki ilk görüşlerimi bilir.Kokusu ilk elinize aldığınızdan kötü daha sonrasında ise uçup gidiyor.Yapısı oldukça yoğun bu yüzden az bir miktarı bile bütün cilde yetiyor.Benim cildim sivilceye meyilli olmasına rağmen bu nemlendirici cildimde sivilcelenme yapmadı.Makyaj altı bazı olarakta başarılı bulduğum bu ürünü nereyedeyse her gün kullandım ve ürün oldukça bereketli hala bitmedi.
Kısacası makyaj temizleme suyunu çok az deneyimlediğim için fazla yorum yapamayacağım fakat nemlendiricisini severek kullandım ve sizede öneririm.


Daxmixup supergro'yu yaklaşık üç haftadır firmanın önerdiği gibi duştan bir saat önce haftada iki kere masaj yaparak uyguluyorum.Ürünü ilk kullanışımda saç derimde karıncalaşma yaşadım.Bunun sebebiyse ürünün içindeki organik yağlar sayesinde saç derisini beslemesi ve kan dolaşımını hızlandırmasıymış.Ürünü kullanmayı başladığımdan beri saçlarım daha parlak ve canlı gözüktüğünü söyleyebilirim.Ürünün vaad ettiklerinden biri diğeri saçların uzamasını hızlandırması.Ben daha üç haftadır kullandığım için bu konu hakkında bir yorum yapamayacağım ama ürün hakkında olumsuz bir görüşüm olmadığını söyleyebilirim.


Son ürün ise Natural Herbs şampuanı oldu.Yalnız başta belirtmeliyim ki ürün elime ulaştığında Revox şampuanı kullanıyordum.Bu yüzden ürünü sağlıklı bir şekilde deneyimlemem mümkün olmadığı için ürünü annemin denemesini istedim.O da beni kırmadı:) Aslında bu durum bence hiçte fena olmadı.Çünkü annemle saç tiplerimiz oldukça farklı size daha fazla saç tipinde şampuanların etkisini aktarmış olacağız bu şekilde.Annemin saç tipine gelirsek eğer kıvırcık,oldukça gür ve işlem görmüş bir saç.Şekil verme ve tarama konusunda oldukça sorun yaşıyor.Annemin yorumuna göre şampuandan oldukça memnun kalmış.Saçlarını tararken oldukça kolay açıldığını,kırıklarının eskiye nazaran daha az gözüktüğünü ve kokusunu çok beğendiğini ifade etti.Benim onun saçlarında dışardan gördüğüm değişim ise yıkadıktan sonra kabaran bir türlü şekil almayan saçlarının eskiye göre daha az kabarması ve saç renginin daha canlı gözükmesi oldu.Sonuç olarak ürün vaad ettiklerinin bir çoğunu karşılıyor.

Ürünler hakkında umarım size yeterli bilgiyi verebilmişimdir.Eğer hala kafanıza takılan sorularınız olursa bana emailimden veya instagramdan ulaşabilirsiniz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder