18 Eylül 2015 Cuma

Gratis,Watsons Alışverişi (Bayram İndirimi)

Herkese merhaba! Hepimizin dört gözle beklediği bayram indirimi başladı.Bende ihtiyaçlarımı ve denemek istediğim ürünleri almak için watsons ve gratisin yolunu tuttum.Bayram indirimi bitene kadar dayanamayıp belki bir kaç ürün daha alabilirim.İndirimin ilk günleri olduğu için ve stoklar hala varken aldıklarımı biran önce sizinle paylaşıp fikir vermek istedim:)






Gratisten aldığım ilk ürün, The Balm Voyage 2 oldu.Açıkça söylemek gerekirse bu benim ilk the balm paletim.Bu güne kadar alamama sebebime gelirsek eğer indirimlerde dahi fiyatlarını biraz uçuk buluyorum.O yüzden bugüne kadar elim hiç gitmedi.Ama bu palet çıktığından beri sıkı takipçisiyim, ülkemize gelmesini sabırsızlıkla bekledim diyebilirim:) Çünkü paleti oldukça kullanışlı buldum.
Palette 6 adet  far,1 aydınlatıcı,2 allık,1 bronzer ve 2 adette ruj bulunuyor.Yani tam çantaya atıp çıkmalık bir palet.Fiyatı ve işlevi diğer the balm paletlerine göre kullanışlı geldiği için bu paleti tercih ettim.
İndirimli fiyatı:48₺


Daha sonra eklipsin fırçalarının fiyatları indirimde oldukça uygunken denemek istedim.Kontür,aydınlatıcı ve karıştırma fırçası aldım.Daha kullanma fırsatım olmadı ama tüylerinin oldukça yumuşak olduğunu söyleyebilirim.Aydınlatıcı fırçası dışında diğerleri oldukça sağlam,sanırım aydınlatıcı fırçasını koruma aparatıyla kullanacağım.
Kontür fırça fiyatı:6₺
Aydınlatıcı fırça fiyatı:3₺
Karıştırma fırça fiyatı:3.90₺


Eklipsin makyaj süngerini uzun bir süredir kullanıyordum ve oldukça memnun kaldığım için indirimde iki tane daha stoklamak istedim.
İndirimli fiyatı:4₺ civarı.


Eklips markasından son aldığım ürün ise bu şirin kalem traş oldu.
Fiyatı:1₺.


Gratisten son olarak aldığım ürün ise oldukça düz saçlı olduğum için,dalgalı saç kullandığımda saçımı tutması için lee stafford'n saç spreyinin deneme boyunu aldım.
Ürünün fiyatı:4.50₺.


Watsons alışverişime gelirsek eğer oturduğum şehirde watsons olmadığı için bir türlü deneme fırsatı bulamadığım rimmel london ürünleri oldu.Hazır indirimin ilk günlerindeyken ve uygun renkleri bulmuşkende stoklamayı unutmadım tabiki:)

Ürünün indirimli fiyatı:13₺

Ürün fiyatı:14.99₺

Ürünün indirimli fiyatı:11₺


Watsonstan son alışverişim ise çok fazla işlem görmese de kuruturken bile kırılan saçlarım için pantene argan serumunu aldım.Bir çok kişi tarafından önerilen bu ürün umarım saçlarıma iyi gelir.
Ürünün indirimli fiyatı:7.99₺.

Benim şuana kadar bayram indirimden aldıklarım böyleydi.Umarım sizede fikir verebilmişimdir.
Takipte kalın:)










2 yorum:

  1. Neked 2 alınca annem kesinlikle farlara yaklaştırmadı ama nasıl gözüm kaldı bu palette anlatamam :))) Güle güle kullanın hepsi harika :) Ben indirimden nerdeyse faydalanamadım aradığım hiç bir şey kalmamıştı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim yakinda zamanda sende alırsın:) Ben cok begendim.Cok tesekkurler

      Sil