7 Haziran 2015 Pazar

Uygun Fiyatlı Yaz Alışverişi

Herkese kocaman bir merhaba! Yazın gelmesiyle malum hepimizin hayalinde bir tatil düşüncesi var.Deniz,kum,güneş üçlüsüne yoğun bir tempodan sonra hepimizin ihtiyacı olduğu aşikar:) Bugün uzun süredir hiç yapmadığım bir şeyi yaparak önyargılarımı kırdım ve LC Waikiki'ye girdim.Özellikle yaz sezonu için kendi alışveriş alışkanlıklarımdan bahsedecek olursam genellikle tek sezon kullanımlık terlik ve mayoları sıkça tercih ediyorum.Eğer çok beğendiğim bir parça yoksa deniz sezonunda bir ürün için fazla para verme taraftarı değilim.Onun yerine daha uygun fiyatlı birden fazla ürün tercih ediyorum.Tabi ki kaliteden ödün vermeden.Bu düşüncemde tabiki bitmek bilmeyen alışveriş tutkum ve farklı ürünleri deneme hevesimde sebep olmakta:)
Daha fazla lafı uzatmadan bugün LC Waikiki'nin çocuk kısmında bulduğum güzellikleri göstermek istiyorum

Renkleri oldukça canlı ve bizzat denediğim için söylüyorum oldukça rahatlar.Numara olarakta 39'a  kadar bulunmakta.

Fiyatları ise beni cezbeden en önemli etkendi bu güzel terliklerin fiyatları sadece 7.90₺ :) 

Bu bozuk para cüzdanları renk ve desen olarak tam yaz için yapılmışlar bence.Genellikle bozuk paralarımı muhafaza etmekte güçlük çeken bir insan olarak bu ürünlere bayıldım.Fiyatları:12.90₺



Alışveriş sonunda ise benimle eve dönen ürünler bunlar oldu.Hepsini severek aldım ve severek kullanacağımdan da eminim.Umarım hepimiz yaz renklerini içeren bu ürünler kadar renkli ve güzel bir yaz geçiririz.Ufak bir hatırlatma yapmakta fayda görüyorum ki bu ürünlerin hepsi çocuk reyonundan alınmıştır.Hangi ürünün nerde ne zaman karşımıza çıkacağı hiç belli olmuyor o yüzden size aksesuar alışverişleri için tavsiyem bazı markalarda çocuk reyonuna bakmadan alışverişinizi bitirmeyin:)
Öpüldünüzzz takipte kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder