5 Haziran 2015 Cuma

Oda dekorasyonu ile ilgili tavsiyeler

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba! Bugün değişik bir konu hakkında yazmaya karar verdim. Bir süredir aklımdan çıkmayan neredeyse kabusum olan odamı yenilemek konusunda bugün nihayet ilk adımlarımı atabildim! Benim odamın ana tema olarak rengi beyaz. Bu rengi seçmemin sebebi ise odamda rahat ve ferah bir hava yaratmak istememdi. Fakat daha sonra sadece beyaz renk ile odanın fazla cansız olduğunu düşündüm. Alışverişimin çıkış noktası bu oldu ve annemin desteğinide söylemezsem olmaz tabiki:) Bugün odam için ufak bir aksesuar alışverişi yaptım ve indirimdende haberdar olmuşken sizi de haberdar etmek istedim! 

Öncelikle instagramda beni takip edenlerin bildikleri gibi bugün ilk olarak English Home gittim. Annem her ne kadar bu havluları çeyizin için alıyoruz dese de ben sanırım bu güzellikleri dayanamayıp hemen kullanmaya başlayacağım:)




English Home'daki havluların hepsi şuan %50 indirimde büyük havlu:10₺ ,küçük havlu:5₺ gibi cazip bir fiyattaydı.(Pazar gününe kadar geçerli)

Daha sonra ise Madame Coco'ya uğradık. Ve ordada inanılmaz bir indirim vardı.(%50+%20)

Açıkçası böyle dekoratif bir ipi uzun zamandır aradığım için bulunca hazine bulmuş kadar oldum:)
İndirimli fiyatı:17₺ 

Aldığım bir diğer ürün ise yakın bir zamanda çıkartmayı planladığım fotoğraflarım için çerçeveler oldu.
    İndirimli fiyatı:15₺ civarıydı

Biblo:10₺

Her alışverişte olduğu gibi yine asla ihtiyacım olmayan fakat indirime dayanamayıp aldığım bir ürün tabiki bu alışverişimde de oldu. Bu sevimli makyaj çantası 30₺'den 11₺'ye düşmüşken kaçıramazdım!
Makyaj çantası:11₺
Alışverişim şimdilik bu kadardı. Şuan için daha çok eksiğim olduğunun farkındayım fakat içime sinmeden hepsini almak istemedim. Resimlerden de anlaşılacağı gibi benim beyaz yanına uygun bulduğum yardımcı renklerim altın sarısı,siyah ve gri oldu. 
Bu yazıyı yazma nedenime gelirsek eğer benim gibi her şeyi hemen beğenmiyorsanız size en büyük tavsiyem öncelikle renk konusunda karar almanız veya mümkünse internetten muhakkak bir fikirle alışverişe çıkmanız. Çünkü insan odasını yeniden düzenlerken nerden nasıl başlayacağını öteki türlü hiç bilemiyor ve benim bugün alışverişte yaşadığım gibi renk seçme konusunda bir hayli zorlanıp, kararsız kalabiliyor. Yani uzun lafın kısası siz siz olun belirlediğiniz ana renk yanına mutlaka odayı canlı kılacak ve aksesuarlarda kullanılacak bir kaç renk daha seçmeyi unutmayın! 
Öpüldünüzzz!

2 yorum:

  1. Güzel Merve'nin güzel zevki ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canimmm❤️ Cok tesekkur ederim☺️

      Sil