27 Haziran 2015 Cumartesi

Markapark İnternet Alışverişi


Herkese kocaman bir merhaba! Yeni postumuzda sizinle ayakkabı tutkumdan ötürü sürekli olarak alışveriş yaptığım  Markapark mağazasından bahsetmek istiyorum. Ben genellikle bu mağazanın internet sitesini kullanıyorum. Öncelikle şunu belirtmek isterim ki ayakkabı alışverişi yaparken dikkat ettiğim unsurlardan biri fiyat oluyor. Fazla ayakkabı alışverişi yaptığım için indirimleri yakından takip ediyorum. Sizleride sitedeki indirimden haberdar etmek,fikir olması için aldığım ürünlerden ve teslimat sürecinden bahsetmek istedim. 
Geçtiğimiz aylarda markaparktan aldığım ürünlere gelirsek,


Ürünlerin indirimli site fiyatlarını paylaşmak istiyorum,

    Puantiyeli keds fiyatı:49.90₺

   Superga fiyatı:84.90₺

   Silver keds fiyatı:69.90₺.

Ürün yorumlarıma gelirsek eğer genel olarak ürünlerin kalitesinden memnun kaldım. Yalnızca keds markasının ürün kalıpları biraz dar. O yüzden size tavsiyem kendi ayak numaranızın buçuklusunu alırsanız, çok daha rahat kullanım sağlarsınız. Ürünlerin teslimatı sırasında faturasıda birlikte geliyor yani ürünlerin orjinalliği konusunda bir sıkıntı yaşamadım. Teslimat UPS kargoyla ücretsiz olarak getiriliyor. Sitede yazan teslimat sürecine göre sipariş verildikten 1-7 iş günü içinde kargoya teslim ediliyor. Fakat belirtmek isterim ki benim ürünlerim belirtilen süreden daha geç elime ulaştı. Ama bu süre içinde müşteri hizmetleriyle iletişim içinde olduğumdan ürünlerimin akibiyetiden şüphe etmedim. Alışveriş için oldukça uygun ve güvenilir bir site olduğunu söyleyebilirim. Ben aldığım ürünleri severek kullanıyorum ve sıkıntı yaşamadım.
Sitede şuan bulunan indirimlere gözatınca sizi site hakkında bilgilendirmek istedim.Son olarak şuan indirimde olan güzelliklerden belki birkaçı fikir olabilir düşünüyorum





 



Ürünlere sitesinden ulaşabilirsiniz.
Takipte kalın. Öpüldünüzzzzzz!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder