10 Haziran 2015 Çarşamba

Hassas Ciltler İçin Bakım Ürünleri

Herkese tekrardan merhaba! Bugün uzun süredir yaşadığım cilt sorunlarımın mucizevi çözümü olan bu 3 üründen size bahsetmek istiyorum.Postun başlığından da anlaşıldığı gibi hassas bir cilde sahibim.Mevsim değişimlerinden alerji sebebiyle aşırı derece etkilenen cildimle son zamanlarda başım baya bir dertteydi.Bu sorunum için tavsiyeler üzerine bir çok ürün denedim fakat hiçbiri bende işe yaramadı.Bende en son çare olarak dermatolağa gitme kararı aldım.Cildim aşırı hassas olmakla birlikte açık tenli olduğum için sürekli kızarıklık ve kılcal damar çatlamaları içermekteydi.Doktorumun önerisi ile biodermanın ürünlerini eczaneden aldım.




Sizlere ilk bahsedeceğim ürün yaz aylarının gelişiyle beraber hepimizin cildinin ihtiyacı olan güneş koruyucu 'Bioderma Photoderm Spot SPF 50+ leke oluşumunu önleyici güneş kremi'.Benim gibi güneşe bağlı olarak leke sorunu yaşayan hassas ciltler için yatıştırıcı özelliğe sahip bu ürünü gözü kapalı tavsiye edebilirim.Parfümsüz ve suya dayanıklı olması sebebiyle tercih edilesi bir ürün oldu benim için.Erken yaşlanma etkilerini de azalttığı söylenmekte.Ben günlük hayatımda dışarı çıkarken bu ürünü makyajımı yapmadan önce kullanıyorum.Kullanalı daha bir hafta bile olmamasına rağmen ürünün olumlu etkileri bende gözle görülür bir şekilde belirdi.Eskisi kadar cildimde makyajımı çıkarttıktan sonra güneşin etkisiyle oluşan kırmızılıklarda renk açılması oldu ve zamanla tamamen yok olmalarını umuyorum.Ürün konusunda diğer söyleyeceğim artı özellik ise diğer güneş koruyucuları gibi yağlı bir his vermemesi,sürüldükten bir 5 dakika sonra tüm cildim ürünü emiyor.








Biodermanın hassas ciltler için önerdiği bir diğer ürün ise 'Bioderma Sensibio Tolerance Plus'. Cildin toleransını arttıran yoğun nemlendirici özelliğe sahip bu krem cildin hassasiyetini azaltmakta ve ciltte hassasiyet yüzünden oluşan cilt kusurlarını azaltmakta.Bunun yanında ciltte oluşan gerginlik ve rahatsızlık hissinide azaltmakta.Ürünü ilk aldığımda kullanım yerlerinden birinin makyaj altı baz olduğu gördüğümde çok sevinmiştim ki gerçekten söylendiği kadar varmış.Cildimi makyaja çok iyi hazırlamakta ve doğal görünüme yardımcı olmakta.Kremin güzel yanlarından biri daha ise akışkan bir yapıya sahip olması ve bu yüzden çok az bir damlanın bile tüm cilde yetebilmesi.Kullanım şekline gelirsek eğer su ile iyice temizlenmiş cilde günde 1-2 kez kullanılması öneriliyor.Ben gece cildimi temizledikten sonra bir de yukarıda da bahsettiğim gibi makyaj yapmadan önce kullanıyorum.





Biodermanın son bahsedeceğim ürünü ise 'Bioderma Sensibio H2O'.Bu ürün son zamanlarda benim için gelmiş geçmiş en etkili makyaj temizleme suyu oldu.Yatıştırıcı özelliği sayesinde cilt temizliği sonrasında oluşabilecek tahrişi önlemekte ve kullanım sonrasında ciltte bıraktığı rahatlık hissi gerçekten oldukça başarılı.Kampanya sayesinde bir tanesinin fiyatına iki taneye sahip olmak paha biçilemez:)
Son olarak hatırlatmak istiyorum ki eğer cildinizde hiç bir ürünün sorununuza fayda etmediğini düşünüyorsanız, daha fazla ürün deneyip geri dönülemeyecek sonuçlara yol açmadan bir dermatolağa başvurmanızı öneririm.Ürünler bana daha uzun süre yetecek gibi.Fiyat konusuna gelirsek ise eczaneden aldığım için daha fazla bir miktar ödedim fakat daha sonra sizin için internet sitelerini araştırdım aşağıya yazacağım sitelerdeki kampayalardan ürünlere daha uygun fiyatla ulaşabilirsiniz.





1 yorum: