20 Mart 2015 Cuma

Ayakkabı Aşkı


Her kadının alışverişte bir zaafı vardır.Benimkisi açık ara farkla ayakkabı! O yüzden size ayakkabı tutkumdan bahsetmek istedim.Yakın çevrem ayakkabıya hiç doymadığımı bilir:) Ayakkabı seçiminde dikkat ettiğim şey en başta her ne kadar dış görünüşü olsa da son dönemlerde bu durum kendini bütün gün beni yormadan ayakta tutabilecek şık ayakkabılara bıraktı.Ayak sağlığımızı düşünüp yaptığımız seçimler emin olun bizi hem daha şık hem de rahat gösterecek:) 
   Zara
    Vans
    Koton
    Flo
    Toms
    Bershka
    Mango
    LC Waikiki
    Flo
    Topshop
    Flo
    Nike
    Pelinin Ayakkabıları
    Charmia
    Superga
    H&M
    Sperry Top
    Twist
    Bershka
    Ugg

Sizinle favori ayakkabılarımdan bir kaçını paylaşmak istedim.Daha çok spor ağırlıklı olmak üzere rahat ayakkabılar benim favorilerim.İlerideki iş hayatımı düşündükçe topuklu ayakkabılara alışmam gerektiğini sık sık kendime hatırlatmayı unutmuyorum:) Öpüldünüzzz!





















2 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle senin beğenmene çok sevindim canim benim çok teşekkür ederim:)

      Sil