17 Ağustos 2015 Pazartesi

Loreal Sunkiss Saç Açıcı Jel İncelemesi


Herkese merhaba! Uzun süredir etkisini görmek için sabırla kullandığım sunkiss saç açıcı jeli sizinle paylaşmak istiyorum.İlk önce şunu söylemeliyim ki çok bereketli bir ürün, yaklaşık 10-15 kere uzun aralıkla kullanmama rağmen hala dibini göremedim:)
Saçlarıma gelirsek eğer doğal rengim sarı daha önce uçlarım hariç hiç boyatmadım.Herkes gibi yazın deniz,kum,güneş derken açılıyorlar.Bu sene koşuşturmaları nedeniyle fazla tatil yapamayınca saçlarımı doğal yollarla açmak istedim.O yüzden sunkiss'e bir şans verdim ve sonuçtan oldukça memnun olduğumu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim:)


Ürün doğal saçlara öneriliyor.Benimde uçlarımı boyattığım bir seneyi seçmiş ve sonrasındaki kesimler sonucunda uç kısımlarında dahi boya kalmamıştı.Fotoğrafları sunkiss kullanımından sonra çektim.Benim saçımda herhangi bir turunculaşma yapmadı.Gerçekten vaad ettiği gibi doğal güneş açılmasını sağlıyor.


Dediğim gibi tüm saçıma uygulamadığım için oldumça doğal bir açılma oldu.Ama sizi şu hususta uyarmam gerekiyor ki, eldivensiz kesinlikle kullanmayın.Bende ilk kullanım acemiliğiyle alerjik bir etki yaptı daha sonra eldivenle kullanmaya başladım.


Nasıl uyguladığıma gelirsek eğer,ıslak veya kuru saçıma,hem kurutma makinesiyle hem de güneşte kurutarak uyguladım.Her ikisinide denemek istedim fakat bir fark göremedim.Ürünün kokusu rahatsız edici değil.Hatta bana güzel bile geldi diyebilirim.Saçlarımda herhangi bir yıpranma yaratmadı.Bu ürünü eğer saçlarınız doğalsa ve güneş etkisini saçlarınızda hissetmek isterseniz size öneririm.Ben oldukça memnun kaldım.Benim ilk tüpüm olmasına rağmen hala bitmedi.
Belki bir kaç sefer daha kullanabilirim sonuçta bir değişiklik yaşarsam sizinlede paylaşırım o yüzden takipte kalın! :)




1 yorum:

  1. Merhaba bende de alerji yaptı derim kabardı sisti kizardi seninki de büyük bir alerji miydi ve daha sonra kulak ve boynuna saclarını değdirmeden nasıl sürdün tekrar alerji yaptı mi korkuyorum ben de

    YanıtlaSil